Uncategorized

התא המשפחתי כמפתח לחינוך והתפתחות הילד

אין משהו שיותר חשוב לנו (ההורים) מהילדים שלנו, אנו מודעים לכך שהמפתח לצמיחה וההתפתחות של הילד בידיים שלנו. אנו ההורים חייבים להיות המשפיעים ביותר בחייו של הילד. אתה רוצה שהילד שלך יגדל עם האיכויות הטובות ביותר ואישיות חיובית וערכית, תוך מניעה של כל השליליות סביבו. הדרך הטובה ביותר להבטיח את אותה אישיות חיובית ויצירתית עבור הילד שלך היא על ידי תקשורת, חינוך ופעילויות משותפות, בעצם לבלות איתם כמה שיותר זמן. לזמן זה אנחנו קוראים בקיפוד ‘זמן איכות’ של ההורה והילד, בזמן זה שניהם ההורה והילד לומדים להכיר באמת האחד את השני, הם בונים אמון ויחסי חיבה, לומדים זה מזה (כן גם אנחנו ההורים לומדים מהילדים שלנו) וכמובן שלנו ההורים זה חשוב להכיר לעומק את אישיותו של הילד מבחינה נפשית ומיומנות שונות.
שתי משימות עיקריות שמנו לעצמנו בקיפוד צעצועים: הראשונה – לפתח צעצועים שיעזרו לפתח את היצירתיות, דמיון ויכולות קוגניטיביות ומוטוריות (על זה נרחיב במאמרים הבאים), והשנייה – לעודד ‘זמן איכות ‘ של ההורה והילד ע”י צעצועים המשלבים את שניהם, זוהי התקופה שהילדים שלנו זקוקים לנו ביותר, זה הזמן שבו אנו יכולים לוודא שיש לנו קשר טוב עם הילד שלנו לשארית חיינו, לילדות יש השפעה רבה על אישיותו של אדם, כך שאם הצלחנו ליצור תא משפחתי מחבק מחנך ומפתח, הילד שלנו יגדל להיות בוגר, אחראי ומבוגר מוצלח.
יש דרך יותר כייפית לבלות זמן איכות עם הילד שלך כמו בזמן משחק בצעצועים?!
צעצועי העץ שלנו ייחודיים, הם פותחו עם קבוצות מיקוד של ילדים והם עוזרים לפתח כישורים מוטוריים וקוגניטיביים תוך כדי הנאה מרובה. הצעצועים יצירתיים וכיף לשחק איתם מאחר שהם כוללים סוגים שונים של יצירה והרכבה. צעצועים לאתגר את הדמיון שלהם, לפתח את היצירתיות שלהם ואף להגביר את הביטחון העצמי שלהם, הם באמת ירגישו מרוצים אחרי שהם עברו את החוויה של בניית הצעצועים שלהם ועם העזרה שלך זה זה רק יוסיף כיף וישפר את היחסים שלכם.
הצעצועים בעיקר כוללים ערכות יצירה והרכבה ,הצעצועים; חיות פונפון,קיפוד, אריה וכבשה בהם הילד משתמש בטכניקה פשוטה של יצירת פונפון ליצירת הצעצוע שלו, ערכת ההרכבה וצביעה דובי- עץ, צעצוע ההרכבה יצורים מצחיקים לפיתוח הדמיון, שולחן וכיסא הרכבה לילד ולהורה. כל הצעצועים האלה הם כיף של יצירה וחוויה מאתגרת, הילד שלך ייהנה ליצור ולשחק ובמיוחד אם אתה נמצא שם כדי לעזור לו או סתם ליהנות איתו.
הצעצועי עץ באיכות גבוהה, כך שאינך צריך לדאוג לגבי הבטיחות של הילד.
אז כל מה שנותר הוא לפנות זמן ל ‘זמן איכות’ וליהנות עם הילדים שלנו, ספרו לנו ברשתות החברתיות איך היה לכם 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *